Torsdag 12:26

Hejhallå! :D
Idag ser ut som en sån där trist höstdag, mulet väder och det blåser massor. Tur jag inte ska va ute speciellt mycket idag! (bara typ gå till och från bilen/bussen ^^)
Får se vad som händer idag. Träning och kör är inplanerat iaf :P Har precis suttit lite med mina swarre som jag fick hem igår och fixat så jag kan testa dem mot olika underlag men fortfarande vet vilken som är vilken (satt dem i ordning mellan två tejpbitar ^^) och tror faktiskt jag bestämt mig nu :)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Blir väl en stunds jobbsökande eller så, kanske är snäll och viker ihop tvätten eller så också. Får se vad jag känner för helt enkelt :P
Puss på er!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0