Tjejen i blått glitter

Har ägnat hela kvällen åt att testa frisyrer och smink inför tävlingen nästa helg. Haha, fett kul! Haft min första upplevelse med lösögonfransar också, lite kul faktiskt :P Men från att ha sett helt jäkla crazy ut blev de riktigt snyggt när jag klippt till dem :) Så nu känner jag mig hyfsat säker på hur jag ska se ut, har bara lite frisyrprobelm, flätat nät eller bara nät, de e frågan, får fundera lite till på det tror jag :P dessutom har jag insett att min frisyr inte är så egen som jag trodde, fick idé från min tid som ridtjej, men blev tveksam när jag såg att my tydligen hade håret så på em/vm. Hoppas inte hon blir sur eller tycker att jag kopierar henne, för visste faktiskt inte om det när jag bestämde mig för att ha de så :( Förlåt my!
Nu blir det duschen och sen ska jag kolla bussen till imorgon. Möte på arbetsförmedlingen, hipp hurra :(
Puss!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0