Telefondejt

Precis haft en ett megasamtal (1h och 26 min) med mina sÖtisar Becka o Mitra. SÅ hÄrligt att bara prata massa om allt mÖjligt! :D Saknar vÅra fikastunder, men de lindras lite av vÅra telefondejter iaf! ;D DÅ mina fÖrÄldrar gick o la sig fick jag gÅ ut pÅ kontoret istÄllet sÅ mitt prat inte skulle stÖra dem, och det resulterade i mitt fina telefonklotter som ni ser pÅ bilden ;) Haha, kreativiteten flÖdar nÄr man pratar telefon ;D
Nu ska jag gÖra ett dagens inlÄgg och sen blir det sÄngen, ska upp klockan 05.00 inatt fÖr att skjutsa mina fÖrÄldrar till stan, de ska pÅ semester till Tyskland tills pÅ lÖrdag. Oh yeah, huset fÖr mig sjÄlv! ;D
Pusspuss
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0