Stormvarning

Jaha, ännu en dag är här dådå, eller ja, den har ju varit här i ganska exakt tolv timmar, bara det att jag inte utnyttjat mer än en och en halv av dem i vaket tillstånd ;)
Har inga större planer för idag, som vanligt med andra ord. Ska nog va duktig och städa lite sen, om jag orkar förstås ;) Precis fyllt i tävlingsanmälningar till Västerås och Kalmar, känns gött o kunna kryssa i "silver" måste jag säga :D Vet dock inte om jag ska till Kalmar-tävlingen. Vill, men vet inte om nån annan discodansare ska med, o vill ju inte åka som ensam discofjolla :P Ska prata med folk imorgon innan jag lämnar mina lappar ;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Får väl se var det bär ;)
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0