Spänningen har äntligen släppt!

Tidigare ikväll var jag hos mina sömmerskor (de är ju två så får benämna det så ju, fastän de bara är ett ställe) för slutprovning av min dräkt. Var sjukt nervös, ängslig och förväntansfull när jag åkte dit. Oroade mig för att min idé som var så fin i mitt huvud inte skulle bli så bra i verkligheten. Men hade inte behövt oroa mig, de blir fint :) Lite stenar på toppen och så så blir det nog toppenbra tror jag! :D Dock va toppen inte helt klar idag så ska dit imorgon för att kolla det sista och hämta hem den, sen blir det till och limma stenar torsdag fredag innan tävlingen på lördag. Tjohoo! ;) Haha, hoppas de e fler än jag som tycker min idé e okej, så folk inte snear mig ;) Men de e väl sånt man får ta antar jag, alla kan ju inte gilla allt :P Jag är nöjd än så länge iaf, och oron har släppt!
Puss!
Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0