Söndag söndag

TrÄningen idag va bra, dock fruktansvÄrt tuff! Jag trodde att jag var hyfsat trÄnad, men tydligen inte! Trodde jag skulle avlida, men behÖver ju det :P Underbart va de dock inte dÅ jag till och frÅn mÅdde lite illa, har nog nÅn liten infektion i kroppen som protesterar nÄr jag anstrÄnger mig mycket :/  Men men, inget ont som inte fÖr nÅt gott med sig ;) TÄvling om tvÅ veckor sÅ de e bara o kÄmpa pÅ :P
Efter (och lite under ocksÅ) trÄningen sÅ blev det o kolla VM pÅ emmas dator. Live o allt ;) Fick se My och Peter ta en finfin femteplats, sÅ grymt duktiga! :D
Nu har jag varit hemma ett tag, vet inte riktigt vad jag ska hitta pÅ, chillning i soffan antagligen :P
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0