Solen skiner och vinden tjuter

Blev ingen städning idag, lite dåligt av mig, men får fixa det imorgon istället tror jag. Behövs verkligen dammsugas i hela huset :o Fast lite duktig var jag ändå för har diskat undan, tömt diskmaskinen och plockat undan lite diverse grejjer :P
Nu har jag (as every day) suttit vid datorn typ hela dagen, skickat intresseanmälningar till jobb och surfat runt lite. Även suttit och smådregglat lite över spandexhouse.com hej grymt fina tyger liksom! Fast har ju redan beställt (och fått) mina så blir se men inte beställa :P Har varit en lugn fixardag idag med andra ord :P
Nu bär det strax av ner till andreasgården för korsdraget. Bakning står på schemat idag (kladdkaka, yumyum!), får se hur det går ;)
Pusspuss!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0