Rubrik

Idag är en dag som alla andra. Känner att inspirationen tröt något precis när jag tryckte "skriv inlägg", bra där... ;) Men skriver lite iaf, flummvarning dock ;)
Idag gick jag upp sent, de va så varmt och skönt under täcket ^^ Kunde då konstatera att vi haft ett mini strömavbrott nångång vid 7-8 tiden idag. Tillräckligt för att min klockradio skulle ha lagt av och sen börjat räkna hur många timmar det gått sen den va utan ström (va typ 3 nånting när jag gick upp) men inte tillräckligt för att klockorna i köket skulle ha ställts om, mystiskt :P
Efter frukost och tidningsläsning (hej morgonvana och pensionärsvarning) beslutade jag mig för att det var dax att dammsuga, fett skitigt överallt här hemma. Så sagt och gjort, en halvtimme senare va här rent och fint igen :) Nu har jag precis surfat runt lite på platsbanken och sökt några jobb, känner att jag varit inne där lite mycket senaste tiden, känner typ igen alla jobb vid det här laget (de har jag sökt, de har jag sökt...), suck!
Eftersom klockan börjar bli en del och min mage börjar bli hungrig igen (okej, de e den typ alltid, men iaf!) så ska jag nog ta mig nåt o äta nu strax. Ska gå o handla sen nångång också. Borde kanske göra det innan jag äter. Hrm, får se. Blir nog så :P
Puss i blåsten!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0