Om ni sett en förvirrad männsika i Laröd, var det bara jag

Varit i stan och kollat runt. Hittade inte sånna korta shorts som jag ville ha så blev ett par leggint istället som sömmerskan får fixa till så det funkar, de blir säkert bra ;)
Har också handlat lite smink, kändes som tjejen på make up store ville döda mig eller nåt, typ årets jobbigaste kund :P Kan inte hjälpa att jag är totalt hjärndöd när det gäller smink, bara för att jag inte är nåt sminkproffs? Fick iaf med mig lite glitter och så hem, så är nöjd ;)
När jag kom hem med bussen så hade det börjat regna, så fällde upp paraplyet (som tydligen va sönder redan när jag köpte det, min vanliga tur) och började gå hemåt. När jag gått ungefär en tredjedel av vägen hem inser jag att "vad gör jag? jag har ju min cykel på busshållplatsen!" så de va bara o vända och gå tillbaka, fälla ihop paraplyet och cykla tillbaka i regnet. Kul....INTE!
Jaja, nu är jag iaf hemma. Fickar/äter lite nu så jag ska orka kvällen ;)
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0