Onsdag 21:35 - Nu känner jag att jag lever

Skrev detta inlägget igår, som ni ser i runbriken, men hann aldrig färdigt innan jag skulle av bussen (dampmobil) och sen orkade jag inte fixa klart det när jag kom hem, så skriver klart det nu istället ;)

StÅr o vÄntar pÅ den dÄra bussen igen, ovanligt va? ;) Danspassen idag var precis vad jag behÖvde, en riktigt genomkÖrare! :D
Tekniken: UppvÄrmingen dÖdade mig inte fÖr fÖrsta gÅngen denna terminen! Visst, blev varm och svettig men dog inte, ett stort steg i rÄtt riktining, helt klart! FÅr dock fortfarande problem att andas under den ena Övningen, vilket Är sjukt obehagligt, hoppas jag slipper det nÄsta gÅng! I Övrigt va tekniken rÄtt chill, trÄna kickar, piruetter (dubbel bÖrjar komma tillbaka igen, tjohoo!) och splitthopp. Vanlig trÄning med andra ord ;)
Zumban: FÖrsta lektionen ever, o de va riktigt kul! Svetten bara rinner men tiden gick sjukt fort, de 50 minuterna sa bara swosch! Roliga steg som utvecklas hela tiden, mycket najs, rekomenderar det verkligen! Dock kÄnde jag mig urlÖjlig nÄr vi kÖrde reggeton, inte bra o ha linnea som trÄnare dÄr, eftersom de e "hennes grej" och hon Är grym :P HÅller denna veckan tummarna fÖr att vi blir fler dock (va bara tre idag) sÅ kursen blir av :)
Friträningen: Bra träning! Vi va hela fyra stycken (så blir det när man har friträning så sent) men de va bara bra eftersom lilla salen blir trång fort :P Vi körde show and get feedback vilket jag behövde. Dansade till nästan rätt tempo för första gången, om de nu verkligen va det? Linnéa sa att de va typ guld men jag tvivlar ^^ Va iaf sjukt långsamt! Haha :P Har tränat i typ superstartempo alla mina friträningar (eftersom de e vad de flesta ska/vill) så när det nu blev sivlertempo kändes det som slowmotion :P Fast kanske bra, man hinner verkligen med att koncentrera sig på varje steg och så :P Fick iaf possitiv feedback och det kändes bra, typ första gången jag kunnat min dans och visat upp den. Givetvis finns där saker jag måste träna massa på! Hej att jag ska göra tiltar hela friträningen idag :P
Tre grymma träningspass som jag verkligen behövde! Onsdagar gillas mycket ;)

Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0