Mitt i natten

Godmorgon alla! TrÖttare Än mig Är det svÅrt o va nu, snark! Man undrar vad man gÖr uppe innan klockan fem pÅ morgonen, hu! Tur man inte behÖver va det varje dag. Och Är nog lite tur att jag sovit dÅligt/lÄtt inatt, vaknat flera gÅnger sÅ aldrig kommit ner i riktigt djupsÖmn, vilket gjort det lÄttare o vakna nu nÄr jag skulle upp, tror jag iaf :P
Nu Är det snart dax o kÖra, ska tydligen hÄmta ett annat par pÅ vÄgen ocksÅ, hm :P LÄr behÖva guidning dit ;) SÅ fort jag lÄmnat "di gamle" sÅ blir det direkt hem igen och ner i sÄngen, sova, ja tack!
Pusspuss
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan trösta dig med att jag började jobba 05.00. I Bjuv. Vilket innebar att jag var tvungen att gå upp 03.30 ;)

2011-09-06 @ 16:08:04
URL: http://kaarinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0