Lim på fingrarna

Ägnat hela dagen åt att lägga ut mönster på golvet med mina stenar. Tog typ hundra år innan jag velat färdgit och äntligen bestämt mig för hur det skulle va :P Nu har jag dock bestämt mig och kommit, tja, halvvälgs (?) ungefär. Kämpar på känner jag :P Har lim över allt förutom där de ska va känns det som ;P Inte enkelt det här asså ;) Men jag lär mig, och det går frammåt, vilket är huvudsaken! ;)
För en stund sen höll jag på att få en hjärtattack när en spindel kom krypande mitt framför mig. Hej panikattack liksom! Efter att ha hyperventilerat en stund sansade jag mig tillräckligt för att hämta flugsmällan och ha ihäl den, hu! Sen lyckades jag få upp den på flugsmällan och kunde bära iväg den och slänga den där ute i rabatte. Givetvis med armen så långt utsträckt som möjligt. Fast den var död. Så stor fobi har jag för de dära krypen, så nu vet ni det :P
Nu vet jag inte om jag ska fika lite (borde kanske det?). Fast sätter mig nog och plågar rygg/knän/höfter ett tag till. Limningen måste ju bli klar så fort som möjligt. Ska helst torka 24 timmar liksom :P
Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0