Landskrona

Idag var det då dax för min första provspelning nånsin, vilket innebar att de va upp i tid som gällde imorse :P
Väl i Landskrona (mamma skjutsade mig för hon hade ärenden där, tack för det!) så blev det en stunds väntan i den kyliga morgonluften innan vi blev insläppta. Väl inne fick jag nummer fem, vilket var ganska skönt för slapp i och med det att vänta speciellt länge. Innan vi blev insläppta lyckades jag göra mig sedd av alla genom att få larmet att gå. Där var nämligen en tavla som man inte fick gå för nära, men det hade jag glömt (hade typ gått tio minuter sen de sa det) så fick larmet att gå, lagom skillat! :/ Menmen, ingen blev arg och det löste sig iaf :P Sen var det då äntligen dax att komma in i ett mindre rum (fem pt gången) där man fick vänta på sin tur. Under väntan var där en fett härlig snubbe som skulle typ roa de som väntade och lätta på stämingen lite, riktigt trevlig (han va också helsingborgare ;P) så pratade en del med honom. Auditionen sen. Gick bra, va givetvis nervös så min presentation av mig själv blev väl sisådär, men levererade iaf replikerna bra, så jag är nöjd! Nu väntar några veckors spänning innan jag får svar :P
Efter provpelningen stod mamma och väntade på mig. Hade nämligen glömt min mobil i bilen, vilket hon sett och gått in för att ge mig den, och då fått reda på att jag var inkallad redan. Så att istället för att sitta där hela dagen var jag klar innan halv elva och slapp ta mig hem själv ;) Följde med mamma en sväng på stan (blev en ny kofta och en tunika, yey! ;)) innan vi körde hemåt. På vägen hem blev det en sväng inom plantagen (har man en blomstertokig mamma så har man) och sen inom graffit på råå för lite lunch. Räksallad, yum! ;D
Nu har jag varit hemma en stund, fixat lite med mitt personliga brev inför sunwing-auditionen på måndag och lite så. Resten av eftermiddagen ska jag bara  vila och ta det lugnt (är sjukt trött, inte van vid att sova de där åtta timmarna och sen gå upp före åtta ;P) innan det bär av till Jakriborg (utanför lund) och Annas lägenhet för lite inflyttingsfest/tjejmys :)
Puss!
gfadfa
P.S. Mamma undrar vad Angelica gör, Angelica svarar bloggar, så nu vet mamma det mesta om min blogg, förutom vad jag har för bloggadress, oups ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0