Kort om idag (fast blev ganska långt ändå)

Arbetsförmedlingen imorse, fett onödigt, som vanligt när det gäller mina besök där. Va nåt sånt möte med lite info, inget nytt direkt så va ganska meningslöst. Efter arbetsförmedlingen gick jag bort till the phone house (eller fåniga huset som pappa säger, ja vi har torr humor i vår familj ^^) för att lämna telefonen min. Äckligt otrevlig snubbe som stod i kassan idag. Han påstod att min mobil var fuktskadad! :o hur sjutton den nu kan ha blivit det? Men att de ska skicka iväg den iaf och se om de e så eller om han hade fel (hoppas hoppas). Problemet är att nu känns det som om de kommer att skylla på det och då lagar dem inte den eller nånting, för det gäller inte garantin för! jfjgäahjäigtajojh! Så sjukt arg och besviken är jag nu. Det enda vatten som möjligt kan ha hamnat på den är tvåtre regndroppar och det ska väl en telefon tåla!? ÅHHHH! Hoppas de fixar den åt mig! :(
Efter fåniga huset gick jag och mötte upp mamma och några av hennes kollegor på deras jobb. Kände inte för att äta själv så hängde på dem till O'Learys där det blev lasagne, gottgott! Efter lunchen gick mamma och jag en sväng till kicks, hon hade ärende där och det fick jag också, för hittade en beautibox i lagom storlek, letat efter det ett tag men alla har varit för stora/små, men denna va perfekt! Blev även en liten "sminkväska" att ha i beautiboxen (tänkt ha tottar o sånt däri) då jag hade rabattgrej, så fick 50 rabatt på köpet :D
Inom ica nära på vägen hem för att lämna in en jobbansökan (vi söker tyvärr studerande i första hand då det bara är 7 timmar i veckan, men jag tar ditt cv iaf) och nu är jag hemma och har så varit ett tag.
Nu skulle jag egentligen dammsugat, men hinner inte för ska ta bussen 13 över för att möta pappa och åka och handla. Så blir till att betala en räkning (och kolla så jag fått min lön, tjohoo!) och lite så i 10 minuter tills jag ska gå.
Pusspuss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0