Köpenhamn

Auditiondagen började inte bra. Mådde extremt illa i morse men tog mig iväg till knutan iaf. Där mötte jag upp med jenny och annie innan det bar av till köpenhamn. Efter lite väntan blev det dansaudition, fett rolig koregorafi! Gick ganska bra, så är nöjd :-) sen blev det sångaudition, var nummer fem så behövde inte vänta så länge. Väl inne gick det inte alls, kom in helt fel i det och det lät rent ut sagt för jävligt så är inte direkt nöjd med det, men har man en dålig dag så har man... Så tyvärr pajjade jag nog mina chanser för o få just detta jobbet :/ jaja, rise and shine, det kommer fler chanser :-p var en härlig erfarenhet och träffade massa härliga människor, alla var supertrevliga! Nu har jag varit hemma ett tag, bara slappat, är sjukt trött så lär antagligen stanna i soffan tills jag har träning ikväll :-p Puss! Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0