Klump i magen, fågelbo på huvudet

Huhuhu! Nu är det bara typ tre timmar tills vi sticker ivär till årets första tävling. Nästan allt är packat, bara tävlingskläderna kvar typ, men de åker strax ner, låter dem vila så länge som möjligt så limmet kan torka ostört, nojjig, näää inte alls! :P
Nyss va min pappa typ världens sötaste då han offrade sig för att våffla riset till hår jag har på huvudet. Han lärde sig kvickt och det gick toppenbra trots några svordommar om mitt trassel ;) En stor eloge till min nya våffeltång (tack Carina för att du kunde fixa den så fort!). Istället för att sitta och kämpa i flera timmar med håret tog det nu lite drygt en halvtimme. Underbart! :D Så nu är jag 100% trollig precis som det ska va innan tävling, tihi ;)
Klumpen i magen börjar släppa något, eller så har jag börjat vänja mig då den varit där typ hela natten igår och dagen idag. Sjukt fjolligt av mig att vara så nervös. Aldrig varit det innan. Och denna tävlingen är som alla andra, om inte mindre viktig typ då ingen förväntar sig att det ska gå bra på första silvertävlingen. Typ mer regel än undantag att det går dåligt då. De e iaf vad Sara intalat mig. Haha. Håller stenhårt fast vid det. SKA inte bli besviken om det går dåligt. Verkligen inte. Är ju inte ens i form ordentligt. Nu svamlar jag igen märker jag. Förlåt! Blir lätt så när man är nära ett nervsammanbrott eller så ;)
Istället för att svamla mer här bjuder jag på en bild på discotrollet Angelica...
Våffeltroll!
...och går och plockar fram det sista och packar färdigt. Sen ska jag försöka slappna av en stund i soffan innan vi ska köra :)
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0