Jaha, och nu då?

TrÄningen gick bra, va vÄl inte en av mina effektivaste pass direkt, men skyller pÅ mycket folk och en grym trÄningsvÄrk i lÅr och rumpa, ajaj ;) Fick ocksÅ bevittna en fruktansvÄrt vacker vurpa av Linnea, otroligt graciÖst faktiskt, sÅ bara det gjorde det vÄrt att jag tog mig dit ;)

Nu skulle jag egentligen suttit i bilen pÅ vÄg till ett kÖrrep, men icke dÅ! Ingrid har migrÄn sÅ det blir ingen Övning idag :( Har ingen aning alls vad jag ska hitta pÅ nu istÄllet, har skyndat mig (eller iaf varit effektiv) sen jag kom hem frÅn trÄningen fÖr att hinna med alla mina mÅsten (Äta, diska och tvÄtta) sÅ nu vet jag inte vad jag ska hitta pÅ resten av kvÄllen... FÅr se vad jag orkar :/
Trevlig kvÄll!
Puss
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-08 @ 20:29:36
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0