Hit o dit o fram o tillbaka

Friträningen idag va toppen, kändes faktiskt riktigt bra! Dansen börjar sitta nu, även fast jag gjorde lite miniändringar idag med, man kan ju bara inte låta bli! ;) Tror de blir toppen iaf, o som Sara sa, man ska inte förvänta sig att lyckas i sin första silvertävling så de e bara kötta o se hur det går ;)
Nu har jag varit hemma en stund, hunnit duscha samt skriva ihop ett snabbt personligt brev till Sunwing, Annie berättade att det var sista ansökningsdag idag till tjänsten som showartist och varför inte? Tänkte jag, så skrev ihop en ansökan och skickade in den. Får se hur det blir ;)
Nu ska jag stressa lite (alltid dessa torsdagar) och göra vid mig o försöka få i mig nåt o äta innan det bär av till första repet med kören för hösten :) Efter det blir det en sväng till Lisa för filmmys med några av tjejerna, tipptopp!
Pusspuss!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0