Helt ok

Friträningen idag gick bra. Hann med bussen, och fick veta när den gick, tack vare pappas tidtabell i mobilen, bra ibland ;) Vi va inte så många till och börja med så vi körde soloronder och kritiserade o så. Andra gången jag kört min dans i en och en halv minut, usch vad jobbigt det är! Måste verkligen förbättra min kondition innan tävlingen om drygt två veckor! :o Dock va de en bra träning då jag numera vet ungefär hur långt jag hinner andra omgången (har inget hel dans så börjar om), så vet hur jag ska träna nu typ :) Trevlig friträning helt enkelt! :D
Nu blir det till o skynda mig lite, har en timme på mig lite drygt innan jag ska sticka igen, hejja mig! Så skutt in i duschen ;)
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0