Helger = mindre bloggande

Precis som rubriken sÄger blir det oftast mindre inlÄgg pÅ helgerna, speciellt pÅ sÖndagar. FÖrklaringen Är att jag oftast inte har datorn igÅng plus att jag har megatrÄning pÅ sÖndagar :P
Iaf. Idag har jag dÅ haft bÅde fritrÄning och sen vanlig trÄning, fast den vanliga va inte sÅ vanlig idag :P Vi kÖrde fÖrst slowdisco, vilket Är kul men annorlunda (o Är inte spreciellt bra pÅ det) och efter det lite styrke och samarbetsÖvningar. Ganska lagom trÄning idag med tanke pÅ att jag kÄnner mig vÄldigt trÖtt och seg :P
Nu Är jag precis hemkommen och har duschat o lite sÅ. Stressade hem fÖr att min mamma ringde innan andra trÄningspasset o sa att de behÖvde bilen klockan tre sÅ jag skulle skynda mig hem. Givetvis visade det sig nÄr jag vÄl kom hem att sÅ inte alls va fallet och de e fortfarande hemma. Suck pÅ min mamma assÅ! :@
Vet inte vad som hÄnder resten av dagen, det fÅr vÄl tiden utvisa :P
Puss pÅ er!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0