Hektisk födelsedag!

Haft en stressig, händelserik och härlig födelsedag idag! :D
Träningen gick kasst, känns inte alls bra måste jag säga, uschusch, just nu är jag glad om jag inte kommer sist på tävlingen på lördag.
Tårtbaket gick desto bättre, tog ungefär en timme och det blev toppengott! ;D
Släktkalas som släktkalas med äldre släkten är som mest, trevligt och gemytligt :) Fick lite pengar, presentkort och lite så, alltid trevligt! ;)
Bilder från dagen och igårkväll kommer nog på tisdag, hinner inte imorgon (tror jag) och orkar inte nu :P
Ska nämligen gå och packa mina grejjer och sen stupa i säng nu. upp tidigt imorgon för att ta båten mot köpenhamn halv åtta imorgon. Ska på audition till o bli showartist på hotell, tjohoo ;)
Puss på er!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0