Glee

Okej, vet att jag är typ 100 år efter alla andra! Men har aldrig haft tid att följa tv-serier när de går eftersom jag oftast inte är hemma när de sänds. Har inte heller haft nån sida där jag har kunnat se avsnitten när jag kännt för det. Nu har jag dock det (va visserligen ett tag sen jag fick den, men tack becka igen) och därför har jag idag roat mig med några glee-avsnitt. Och ja, jag börjar fastna big time. Har inte kommit så långt (sett tiom episode 4) men tycker ändå de e bra :P Även fast vissa saker är lite väl... ^^
Nu blir det dock en paus från glee, måste vila skallen lite, man pallar inte hur många avsnitt som helts i rad ;) Blir nog lite lunch och så nu :)
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0