Fredag

Kom upp i bra tid idag (ja, jag är lite stolt över mig själv) och har haft en lugn morgon. Lite tidning och lite småfix. Finfint helt enkelt :) Idag är en i övrigt hektisk dag då jag har mycket jag ska fixa och många att träffa, men det är bara trevligt! :D
För övrigt så såg jag precis ett inlägg på blogg.se's hemsida om nån som skrev om höstens makuptrender. Fick mig att börja fundera. Finns det verkligen folk som ändrar sitt sätt att sminka sig beroende på vad som är mode inom makup? Sjukt i så fall ju :P Själv har jag sminkat mig likadant hur länge som helst nu, dock lite variationer emellanåt, men ändå typ samma. Palla hålla koll på trender liksom!? ;D Men sån är ju jag, inte direkt modemedveten heller, mer än att jag upptäcker att attans, de har bytt till ett mode jag inte gillar (eller ibland något jag faktiskt tycker om) i butikerna ^^
Nä, nu ska jag fortsätta pilla med mina naglar, de växer som ogräs må jag säga, men jag klagar inte! ;)
Puss! ;*
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0