Försoffningen tar sin början

Har varit sysslolös i snart två veckor, och känner redan hur motivationen börjar försvinna. Negativa svar har definitivt bidragit men också bristen på sökbara jobb, kan lätt säga att ens självkänsla börjar försvinna sakta men säkert nu, och orken med den. Känner mig verkligen latare än latast, usch! Tycker inte alls om detta, inte konstigt att arbeslösa människor blir på dåligt humör efter ett tag. De e urtrist att leta jobb och bara få negativa svar tillbaka! Usch. Om du känner nån eller vet nån som söker folk, snälla säg till mig o rekomendera mig!
Hoppas alla ni andra är på bättre humör och har en bättre dag än jag idag...
Puss!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Pamela S

Vill du VERKLIGEN ha ett jobb så sök på mezo. Dom behövde tydligen eftersom det inte e så många som pallar trycket där. Varning för sliskiga araber och att du tvingas jobba gratis första dagen (minst)

2011-09-09 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0