Finally!

Hann färdigt med limmandet. Men det var precis :P Är klar för denna gången iaf, hade tänkt sätta några fler, men får se hur det ser ut först med de som jag satt o så, spännande! Hoppas bara de håller sig på sin plats och inte trillar av, för då blir jag lissen i ögat!
Ledsen för att inläggen blivit väääldans enformiga idag, men blir så när man sitter på ett golv och limmar swarovski en hel dag. 99% av befolkningen måste tycka jag är helknäpp, men ja, swarovski är livet för oss discodansare. Vi lever (som Jessica sa) i vår egen lilla glittriga värld med (för utomstående) skumma dräkter och konstiga uttryck (stena dem innebär inte ha ihjäl nån, innebär limma stenar på dräkten!). Men nu ska jag (ska försöka iaf) att sluta babbla enbart om mina kristaller och mitt ryggont (hejjagkommerintekunnasträckapåmigimorgon).
Insåg för en stund sen (mitt i limmandet) att det är i övermorgon det är tävling, omg! Har laddat för detta huuur länge som helst, nog för länge tror jag. Mitt mål har ändrats från ett visst (som jag inte nämner, man vet aldrig) till att få iaf ett kryss, de e mitt mål! Man kan inte begära kryddat mycket när de e första silver, man är förkyld och träningen inte gått bra sista veckan... :P Men att försöka att inte komma sist är väl okej? ;)
Eftersom jag är helt värdelös på att hålla hemligheter helt hemliga (mina egna då alltså, så ni kan fortfarande lita på mig, avslöjar inte andras hemligheter!) så får ni en sneek peek (stavning.com?) på vad jag har sysslat med idag:
swarre
Mitt mönster som jag filosoferat fram under dagens gång. Dock får ni bara se min mall som jag lagt på golvet och inte dräkten där ett likadant mönster är limmat, lite får ni vänta på ;)

Nä, nu ska jag lägga ett dagens inlägg och sen bädda ner mig. Har en väldans hektisk dag framför mig imorgon. Mycket som ska hinnas med. Hejja mig! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0