En trött tjej

Fick toppen innan träningen, känns bra, ska bara testa den nu så allt sitter som det ska, håll tummarna! ;)
Träningen dådå, gick okej, uppvärmningen va okej (jobbig, men det ska den ju va) och dansen gick bättre än i söndags iaf, även fast allt inte är 100 än :( Måste verkligen få till mitt jädrans spagathopp igen, det gick ju förra veckan!? Varför funkar det inte längre? :( Suck. Tur jag har en viss friträning på mig imorgon iaf :P
Som vanligt fastnade jag på danshuset. Det är trevligt folk, okej! Och jag trivs ganska bra där, uppflugen på soffryggen :P Plus att idag fastnade jag i filmerna på tvn, o va för trött för att ta tag i mitt liv och köra hem. Hoppas inte folk ser mig som nån retard stalker bara för det. Men egentligen, jag bryr mig inte? ;P Nu har jag varit hemma en stund, ätit lite o så. Ska prova min topp nu tror jag. Och klippa den dära luggen. Usch så lång den är! Ser typ inget längre. Illa illa. Ska fixas :P Nä, nu ska jag sluta flumma. Jag är trött!
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0