En helt vanlig tisdag

Har väl inte gjort allt för mycket hittills idag om man säger så ;) Fått synkroniseringen att fungera igen mellan min kalender i datorn/mobilen, duktigt irriterande att alla mina inplanerade grejjer bara försvann för nån dag sen. Nu funkar det iaf igen och jag är glad för det ;) Hittade dessutom en funktion så jag har kunnat exportera datorkalendern så att jag kan återställa den om den dampar och försvinner igen :P
Har även gått och sjungit lite för mig själv och konstaterat vilka låtar jag ska ha med mig till Köpenhamn på måndag, ska bara lära mig texten på den ena nu :P Även pluggat lite repliker inför lördag, exiting, oh yes! ;D
Nu blir det väl strax lunch och sen ska jag (måste jag!) bege mig in till stan för att hitta ett par korta helsvarta träningsshort då mina andra jag tänkt ha under min kjol i min dansdräkt (oups, där fick ni en ledtråd hur den ska se ut ^^) har blivit för små (typ krympt i tvätten^;))
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0