En dag på stan

Fika
Fikapaus pÅ Espresso House pÅ knutan, jadÅ! :P
Blev inte nÅn af-uppdatering idag fÖr dÄr va sjukt mycket folk, tÄnkte inte pÅ att de  e den fÖrsta idag, sÅ dÄr va en o en halvtimmes kÖ, nej tack! FÅr Åka dit nÅngÅng nÄsta vecka ist :P fick dock sagt hej till Annie som ocksÅ va pÅ af idag vilket va trevligt :)
IstÄllet fÖr af-vÄntan blev det lunchmacka pÅ Cafe Birger, en liten svÄng pÅ stan, har kÖpt present till Becka o lite annat till mig sjÄlv.
Nu sitter jag pÅ eh och fikar, fÖr missade bussen precis sÅ hinner inte hem om innan fritrÄningen :/ Hade ju egentligen lovat mig sjÄlv att jag inte skulle fika massa inyttigheter lÄngre, men vad ska man annars hitta pÅ nÄr man har 40 minuter att fÖrdriva pÅ egen hand i stan?! :P FÅr trÄna extra hÅrt idag sÅ jag fÅr bort fikan ;)
Puss pÅ er!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0