Eftermiddagen/kvällen

Blir smsinlägg för orkar inte bråka med min särmobil! Det blev fika på Koppi med Elinor, Sandy och Pamela, riktigt härligt! Massa snack och så, supertrevligt! Fick dock dra mitt i allt (men dock inte först ;P) för att hinna hem om innan min träning (dålig planering, kunde haft mina träningskläder med mig). Träningen då. Blev ingen bra träningkväll alls! Prat under halva tekniklektionen, visst förstår jag att de va nödvändigt, men inte på träningen? Kunde tagit 10 minuter mellan passen eller nåt :/ Iaf, så blev inte så mycket tränat då, knappt varm :/ Sen visade det sig att min zumba blivit inställd för vi va för få :( så blev ingen träning då heller. Friträning blev det heller ingen för mig idag, hoppade den. Kunde varit med, men helt ärligt så känner jag mig fett off, utanför och ivägen som ensam singeldansare samtidigt som gruppen tränar, inget kul, så struntade i den och åkte hem istället. När jag kom hem hade mamma gjort våfflor (inte världens bästa kvällsmat, i know, men vad gör man :P). Efter jag ätit kände jag för att röra på mig mer. Eftersom de e mörkt på kvällarna numera kunde jag inte gå ut och springa så blev en timme på wii fit istället, kanske inte världens bästa träning, men lite iaf! :P Nu blir det duschen för min del innan kudden väntar på mig :P Puss! Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0