Effektiv förmiddag

Har fått gjort massor i förmiddag, känns riktigt bra! :)
Har hittat några jobbansökningar jag ska svara på, mamma ska få kolla först dockm gjort för många misstag själv så vågar inte göra nåt på egen hand längre, typ iaf :/
Städat upp på mitt rum sen helgens bravader, behövdes verkligen, hade grejjer överallt! Har också satt igång en maskin tvätt, vikt den tvätt som var torr sedan innan och diskat. Helt sjukt hur mycket disk det blev efter mitt släktkalas, andra omgången som blev diskat nu, och där är fortfarande mer kvar! Helt sjukt, vi skulle behöva större diskställ när det är såhär så vi kunnat få undan allt på en gång ;) Jaja, iaf bara en omgång kvar nu, så mina föräldrar blir nog glada för att slippa göra allt själv ;) Har typ blivit deras lilla hustomte/hemhjälp känns det som ^^
Nu ska jag äta lunch, är sjukt hungrig!
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0