Det har redan blivit kväll :o

Eftermiddagen har bara flugit förbi. Har varit helt inne i mitt limmande och inte varit mycket uppmärksam på annat tydligen. Förutom några mindre fb pauser innehållande en liten chatstundd med en viss beckis och en konstig spammande spanjor (knas snubbe som kommenterat massa bildet, på spanska, så har tränat min spanska i efermiddag samt mina skills på hur man använder google translate ;)) så har jag bara limmat limmat limmat. Syns för övrigt nu. Har lim på byxorna, mobilen och golvet. Antaligen på datortangenterna med. Och givetvis på nina fingrar. Jag är nog klumpigaste bruden i helsingborg alltså! Men ja, resultatet är fint, tror jag iaf, det torkar nu så vill inte lyfta o kolla hur det ser ut på. Mönstret blev dock lite mer ihoptryckt än det jag gjort som mall på golvet (man får ju va lite smart) och de blev typ ½ cm snett, fett frustrerande! Men hoppas på att det inte syns när toppen väl  kommer på. Egentligen vill jag fortsätta limma på mer, men vet inte riktigt hur för att det ska bli snyggt, får ta mig en funderare över det medan jag går o tvättar händerna och sen beger mig till köket för att göra lite mat. Både min mage och min rygg behöver det känner jag. En hel dag på golvet är inget min kropp tycker om ;)
Hade gärna delat med mig av lite bilder, meeen, som traditionen är (dumt egentligen, men ger igen på alla andra) så är allt (nästan iaf) hemligt om nya dräkter innan man kommer till första tävlingen. Så ni får stå ut tills tävlingsbilderna kommer ;)
Puss!
Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0