Crazy

Fick bara en sån grym känsla av att jag bara vill go totaly crazy och gå ut o skrika och dansa som en galning, undrar om man kan lagra känslor? Ska iaf försöka spara min crazy-feeling till på fredag då de e partyyy med mitt knasiga söta lilla troll Becka som kommer hem om en sväng! :D

För övrigt har jag kunnat konstatera att jag är sjukt lättpåverkad av reklam idag. De hade reportage om snabbmat och pommes i tidningen imorse, och nyss visades en reklam för sibylla med pommes, gissa vad jag är sugen på!? SUCK! Men är fruktansvärt sugen på pommes just nu! Men ska stå emot, behöver ju inte frossa i mer onyttigheter än jag redan gör om dagarna ^^

Det blåser fortfarande ute, men de e iaf sol! :D
Puss
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0