11.25

Onsdag idag då ;)
Gick upp halv 6 imorse för att skjutsa pappa till golfklubben (han skulle iväg och spela med "gubbarna") så att jag kan ha bilen senare idag. Gäsp är väl allt jag kan säga om det ;)
När jag kom hem blev det en stund till i sängen (vad ska man annars göra lite över 6 en onsdagsmorgon?) innan jag gick upp lite innan tio. Skönt o få sova lite ;)
Sen dess har jag väl inte gjort några sensationella grejjer. Läst lite i tidningen. Plockat undan skräpen sen min födelsedag. Skickat iväg en jobbansökan. Typ så... :P
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl en stunds surfning på af's hemsida (för att jag borde söka mer jobb än jag gjort senaste veckan) och sen ska jag väl skriva några listor på vad som ska göras/handlas/packas till helgen samt diska o tvätta och lite så. Senare idag bär det av till Mörarp för att hämta dräkten min. Sen blir det stenlimning till 100% ;)
Puss på er!
Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0