Uttråkad

Dör typ snart av tristess. Har absolut ingenting att göra. Spelar lite på mobilen. Kollar fb. Sen nada. Dööööör! Så himla tråkigt! Skulle spelat spel med mamma men tydligen har någon städat undan alla spel här hemma så det blev inte det heller. Åh! Vill inte vara sjuk mer! Vill va frisk så jag kan hoppa runt som en galning utan att typ halvdö av syrebrist, hostattack och hög puls. Så trååååkigt!
Nån som har ett tips över vad man kan göra när man är sjuk? Mer än kolla tv, läsa och sitta vid datorn...? ;)
Puss!
Angie <3

Kommentarer
Postat av: Pamela

Stretcha, rita/skriva, lyssna på musik, pyssla och det bästa av allt: internetshoppa! :D

2011-10-31 @ 22:10:55
Postat av: Angie

Strecha är ingen bra idé just nu (har en sån dära jobbig sträckning, ajaj), rita är jag värdelös på (saknar alla såna skills som du har ;)) och internetshoppa vågar jag inte, vil prova när jag handlar ;D men annars va de ju bra saker! :D pyssla, hm, det borde jag börja med igen, ska jag nog göra! Tack för det! :D

2011-10-31 @ 22:44:29
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/
Postat av: pernilla

du kan ju göra smycken!!!!!!! :)

2011-11-02 @ 16:53:05
Postat av: Angie

Ja! :D tror jag ska börja med det igen, va himla längesen men har hur.mycket grejjer som helst typ :)

2011-11-02 @ 23:12:09
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0