Tur i oturen

Har nyss antagligen skrÄmt livet ur halv larÖd som en blÅ grej pÅ cykel :P Men vad ska man gÖra nÄr det spÖregnar och det enda man har Är en blÅ poncho :P Ville ju inte blir helt genomblÖt!
Sen hade jag tur och var fÖrst att gÅ pÅ bussen, vilket ledde till att jag fick Åka gratis dÅ busschaffÖren pratade i telefon och inte kunde fixa biljett samtidigt :P Dem efter mig fick dock betala :P Har hÄnt mig rÄttt mÅnga gÅnger, men jag klagar inte :P
Sitter alltsÅ pÅ bussen pÅ vÄg till stan nu. Ska luncha med mamma och sen gÖra nÅgra Ärenden. Fint!
Fick fÖrresten tillbaka min mobil igÅr, lagad och allt (yippie!) sÅ nu Är jag back on track igen ;) O den verkar fungera hittills ocksÅ! ;)
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0