Total förvirring

Förstår mig inte riktigt på min egen hälsa. Har kännt både igår och idag att jag håller på o få världens förkylning. Skippade träning igår för att jag hade ont i halsen och konfan m.m. idag. Ändå har det inte brutit ut än. Kanske är jag van vid att det bryter ut snabbare eftersom jag aldrig brukar vila utan kör på tills jag stupar. Typ. Iaf så har halsontet försvunnit nästan helt nu men är fortfarande inte heltäppt och hostig. Ska väl inte klaga antar jag, skönt om det inte blir mer än såhär :P
För övrigt har jag bestämt mig för att följa traditionen och ladda upp tävlingsvideorna på fb. Vet dock inte hur mycket jag är villig att skämma ut mig så får se hur många av denna terminens ni får se ;) Har ju varit väldans kass några gånger, får kolla igenom och se ;)
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0