Tiden bara flyger iväg!

Fattar inte det. Varje gång man sätter sig framför datorn så bara flyger tiden iväg. Trodde klockan va typ tolv-halv ett, men inte då. 13.20 visar den för tillfället. Illa! Men jag har iaf inte bara gjort onödiga saker idag. Har faktiskt fått iväg några såna dära jobbansökningar så de e ju bra! Lite surfande på fb givetvis, går ju av nån mysiskt anledning inte att udvika? Läst lite bloggar också. De dära som är sååå mycket bättre och effektivare än jag. Sådär hundra inlägg mer än jag om dan. Okej, inte riktigt ganske. Men typ ;)
Nu ska jag väl försöka få i mig en bit mat och sen avgöra om jag ska åka till danshuset för lite parträning eller om jag ska stanna hemma och vila istället. Mitt ben mår ju inte riktigt bra :( Verkligen inte bra. Vet inte om jag vågar kolla om det blivit nåt bättre. Får se hur det blir helt enkelt... Men nu: MAT!
Puss
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0