Tåg tåg tåg

Fick inte direkt nÅgon hÄrlig start pÅ dagen dÅ den inleddes med en mega diskussion/brÅk med mamma i de femton minuter det tar hemifrÅn till stan. Suck! Men STORA bokstÄver! Denna gÅngen va hon hysterisk och tjatig Över att jag inte bÖrjat plugga till hÖgskoleprovet, men jag menar omg! de e tvÅ veckor kvar, palla dampa och stressa om det redan?! :o
Iaf. Slipper spendera helgen hemma med henne, fÖr just nu sitter jag pÅ tÅget mot GÖteborg! :D Ska Åka och hÄlsa pÅ underbara lilla Mitra :D Och det ska bli toppen fÖr jag har inte trÄffat henne sen hon flyttade i augusti :o LÄÄÄnge ju!:( Men nu sÅ ;) vi ska ha en mysig helg tillsammans. Vet inte riktigt vad vi ska hitta pÅ, men man behÖver ju inte planera allt? O bad vet jag, Mitra har kanske planerat en massa ;) Ska iaf fÅ trÄffa henna, umgÅs med henne och fÅ se hur hon bor i den dÄr stÖrre staden ;) Toppen blir det! :D
NÄ, nu ska jag ÅtergÅ till Wordfeud en stund och sen blir det nog min knasbok ett tag :P
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0