Söndagen den andra oktober

Dagen efter tävling är man alltid seg, idag är inget undantag :-p sovit som en stock hela natten, vilket var riktigt skönt, men man blir ju så trött när man sovit tungt :-p Nu har jag nyss kommit hem från träning. Inte många pigga ansikten, men vi är en flitig grupp, alla utom en var på plats :-p blev en lugn träning med uppvärmning, splitthoppsträning och en välbehövlig strech. Hoppen tog dock död på mina benhinnor, ajaj! Har riktigt ont i mitt vänstra ben nu så får chilla lite med hoppen framöver, så mycket jag kan, måste ju träna till nästa helg :-p Nu blir det lite fika och så innan en välbehövlig dusch väntar :-p Puss! Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0