Sjukaste

Har väl inte gjort mycket. Insett och skämts över att jag missat en räkning (som nu givetvis är betald). Vet inte riktigt mer vad jag gjort. Jo! Varit och handlat till pappa har jag också :P Och ätit :P Nu kollar jag på det typ sjukaste extreme home makeover progammet jag sett tror jag, de har fått hem en soldat från Irak, finns det nåt de snubbarna inte kan göra? :o Kul för familjen iaf ju ;) Väntar också på en reklampaus så jag kan springa och plocka ihop mina grejjer. Snart kommer pappa och hämtar mig. Bär av till stan för att byta chafför till mamma och sen till Landskrona för callback till den dära julkalendern jag va på audition för i september. Tjoho! Haha. Nervös och pirrig, för vet inte riktigt vad som väntar och vad jag ska göra :P
Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0