Min hals är knas

Fattar inte riktigt mig på nånting för tillfället. Har sån dära klump i halsen man brukar ha (eller iaf jag) innan man bli förkyld, men haft det sen i måndags nu vilket känns väldans mysko :/ Fattar inte riktigt, blir det inte mer nu eller vad? Hemskt är det iaf, är hellre snuvig o så som man kan göra nåt åt än o har sån konstig klump i halsen, för de e inte kul alls! Jaja, bara o vila så mycket jag kan nu och hoppas på att den försvinner snarast möjliga...
Nu i förmiddag har jag varit duktig och kollat lite på övningsprovet inför högskoleprovet på lördag. Det bådar inte gott kan jag ju säga... Fattar inte hur man ska hinna med allt det dära inom tidsramarna, usch! Vad har jag gett mig in på egentligen? Jaja, får väl se det som övning nu i helgen och sen göra det igen i vår när jag vet hur det är, inget jag direkt ser fram emot, men vad kan man göra? :(
Blir väl lite jobbletande nu (borde jag iaf ägna mig åt) och sen får jag se. Nån träning lär det ju inte bli idag, vilket är riktigt illa då jag verkligen hade behövt det då det kanske är sista träningen innan tävlingen nästa helg (dumma skollov!). Hade sååå mycket behövt träna på min nya dans plus att köra paren i tempo... Men nä, dålig hälsa som vanligt när det passar som sämst...
Puss&Kram
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0