Med en näsa som rinner

Vaknade tidigt helt av mig själv idag. Tror inte riktigt kroppen har fattat att det är vintertid än ;) Inte för att det är nåt negativt egentligen, bara bra och komma upp i god tid :) Nu under förmiddagen har jag bara tagit hand om mig själv, vilket behövdes. Är inte den som tar tid för att pyssla om sig själv speciellt ofta, man borde bli bättre på det! Iaf så har jag tagit en riktigt lång dusch och sen pysslat med lite diverse (typ fixa med naglarna o lite så) så nu mår kroppen bra igen och ser presentabel ut igen ;)
Nu har jag då hamnat vid denna skumma pryl aka datorn och ska skicka iväg några jobbansökningar till jobb som jag hittade i tidningen igår. Ska också försöka att förhindra min hjärna att följa med ut genom näsan. Gosh! vad den rinner. Inte okej :( Inte ens mirakelnässprayen hjälper längre :(
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0