Ledsen gubbe

Det gör ont. Buhu! Pallar inte. Okej, jag har en depp-dag + tyck synd om mig själv kinda thing, men kan inte hjälpa det! Skippade friträningen för att kurera min sträckning och inte utmana ödet, det va ett jobbigt beslut, men för en gångs skull lystnade jag på min kropp. Inte för att de hjälpt så värst. Gör fortfarande svinigt ont :(
Sen har jag sett fram emot kören idag, att komma bort hemifrån en stund, bort från den dära självömkan och tänka på nåt annat. Men icke! Ingrid (aka körledaren) är sjuk så det blir inget ikväll. Så trist, både för henne såklart (krya på dig!) men även för mig som nu inte har nåt alls att göra idag eller nån och träffa förutom mina uuuunderbara föräldrar... okej, nu va jag elak. Men förlåt. Usch. Ska sluta svamla nu. Och återuppvärma min älskade kudde, den dämpar smärtan lite iaf!
Puss
Angie <3

Kommentarer
Postat av: Pamela

Kämpa på! :)

2011-10-21 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0