Hejja mig!

Har äntligen uppdaterat min sida på af så jag är tillgänglig att söka på för företag typ. Hade glömt bort att jag inte fixat det men nu så, nu är jag med i matchen ;) I och med det hittade jag en del tjänster jag inte sett innan också som jag nu antingen skickat iväg ansökning till direkt eller sparat för att söka till senare. Sparar vissa då jag vill prata med mina föräldrar om det innan jag söker, typ. Ibland måste man ha lite moraliskt stöd när man gör vissa saker :P
På schemat nu: Lunch!
Puss
Angie <3
P.S. Det är kul att det börjat trilla in lite kommentarer igen, även fast vissa kanske är lite skumma, men iaf ;) Kul! Kommentera gärna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0