Fredagskaos!

Äntligen har det börjat lugna ner sig. Har varit kaos här hemma sen lite innan fyra när mina föräldrar kom hem. Gammal soffa+bord ut och nytt skulle in. Innan vi ens hunnit börja flytta ut det gamla kom snubben med det nya, total kaos med andra ord. Till slut löste sig allt iaf och nu har vi en ny soffa och två fåtöljer här hemma. Bild kommer kanske nån gång om jag orkar ta fram kameran, just nu är jag helt slut :P
Nyss var vi och handlade lite, både kvällsmat (bakpotatis, yum!) och till mig som jag kan ha och äta imorgon på rasterna under de där provet ni vet ;) I övrigt har min förkylning nu brutit ut med full kraft, så känner mig smått febrig, är snuvig och hostar som en fjolla emellanåt, suck! Kunde inte detta kommit på riktigt i tisdags istället så jag kunde mått hyfsat bra och kännt mig på bättringsvägen till imorgon? :( Min vanlkiga otur :(
Nu ska jag sätta mig och mysa till det i nya soffan, jeansen är bytta mot joggingbyxor, de e dax för fredagsmys! :D
Pusspuss
Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0