Förvirring

Pratade just med en på Örenäs slott om en eventuell framtida anställning. Oh yes! ;) Lite förvirrad var han, men det gör inte mig något. Han verkar snäll och det kändes positivt. Told me att han skulle kolla upp eventuella arbetsuppgifter o lite sådär. Tusen gånger tack Erik för att du lagt ett gott ord! Guld värt ska du veta! :D

För övrigt mår jag bättre idag (psykiskt då, fysiskt är jag fortfarande småsnuvig, suck!). Det är ju sol ute och  hyfsat varmt, så man ska ju inte klaga ;) Plus att jag har ju som måtto att se positivt på livet, så då kan jag ju inte deppa ihop bara sådär ;)
Ska snart bege mig ut i solen för en kort (väldigt kort) probenad ner till Sandin för att sen bege oss in till stan (oh yes, jag får skjuts in, lyx! ;)) för en liten lunch. Trevligt trevlig :)

Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0