Förkylningstider

Angelica är sjuk. Ovanligt va? Nä... Därför blev det inget "dagens..."-inlägg igår, orkade helt enkelt inte utan stupade rakt i säng när klockan var så mycket. Suck. Men ja, denna gången är det iaf identifierbart, är på väg att få en sån dära jättemegaförkylning. Känner alltid i halsen när jag håller på o bli förkyld, och denna gången är inget undantag. Än så länge har förkylningen inte kommit igång helt, men de e på gång, bara väntar på explosionen. Tror att jag har feber också. Yay, älska mitt liv! Not. Men klart att jag ska bli sjuk nu, stort prov på lördag ju, slår aldrig fel... :( Hoppas det går över hyfsat fort iaf. Blir vila för mig resten av veckan...
Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0