Envishet lönar sig ibland

Har nu äntligen, efter typ hundra försök, lyckats få upp höstens dansvideor på fb. Jädrar vilken tid det tog! :o Men nu är jag klar med det iaf och kan pusta ut :P Dock måste jag lösa mysteriet med varför min kamera helt plöttsligt har börjat filma suddigt utan anledning :s hoppas verkligen att det löser sig av sig själv till nästa tävling, annars vet jag inte riktigt vad jag gör :/ Inlämning på gång då antagligen... Dessa tekniska prylar!
Annars har idag varit en ganska lugn dag, varit hemma och vilat bort min "förkylning". Tagit en mycket välförtjänt och väldans behövlig och skön dusch (finns typ inget bättre efter en heldag hemma i soffan). Och så har jag varit duktig kock för en gångs skull och inte bara gjort något halvdant på tio minuter. Nej, idag blev det Hasselbackspotatis, ungsbakad lax och en liten sallad till det. Väldans gott måste jag säga! Har även bläddrat igenom min gamla hemkunskapsbok och hittat massa med recept jag inte hade en aning om, härligt! Så nu ska jag försöka bli duktigare med min matlagning och variera min kost lite mer, gäller bara att planera lite så jag hinner laga ordentlig mat :P
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0