En sån dära cool typ...

Jag skulle så gärna vilja vara en spn dära cool människa som alltid går omkring med sin kamera runt halsen. Att kunna fota livet. Att alltid vara redo när ett bra tillfälle kommer. Sån hade jag vela vara. Men nu är jag inte det. Och därför har jag inga fina bilder som jag fixat med i all oändlighet och ladda upp o visa er. Kan inte visa en mysig lunch ute i solen på Mezo. Kan inte visa en härlig kaffepaus på en trappa vid maria kyrkan. Kan inte visa min underbara dag. Kan inte ens visa min outfit från idag då jag inte tagit någon bild och inte orkar göra det nu heller (plus att pappa hade totalsneat om jag tagit en vid spegeln här nu). Lite sorgligt. Hade gärna fått en kommentar på vad folk hade tyckt om min lite udda stil idag. Åh! Ska kanske bli den dära kameramänniskan? Kanske ska börja bära omkring på min lilla kamera när jag är på stan, och den stora så fort jag kan? Eller bara se till o få tillbaka min mobil o använda den? Åh, vill vill vill!
Tycker ni jag borde?
För visst är en blogg med bilder roligare än min textrika? Eller?

Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0