Träning

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Kan få beslutsångest över ingenting. Igår konstaterade jag att jag inte pallar friträningen idag då jag inte har nåt o träna för (sista tävlingen för i år har ju varit) plus att jag inte riktigt har motivationen till att göra en ny dans just nu. Därför kollade jag friskis utbudet istället och konstaterade att där va ett aerobics-pass jag skulle kunna tänka mig att testa. Men så idag när jag gick in för att boka fick jag totalångest, verkligen såhär kände igenom hela kroppen och bara orkar jag? Hallå! när det gäller vanlig träning bara kör jag, suck alltså! Jag i ett nötskal. Nu har jag iaf bokat och ska påbörja min friskiskarriär (höhö) på riktigt :P Vi får se hur det går, ska hitta rätt för det första ;P
Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0